В Україні зріс обсяг ринку медійної інтернет-реклами
Обсяг українського ринку медійної інтернет-реклами у 2016 році виріс на 38 %.
Про це повідомляє РБК-Україна.
За підсумками минулого року, обсяг ринку медійної інтернет-реклами в Україні становив 1,784 млрд гривень, збільшившись на 38 % порівняно з 2015 роком. Про це свідчать результати дослідження Інтернет асоціації України (Інау).
Частка прямих продажів на цьому ринку становила 47 %. Найбільший сегмент (51,2 %) зайняла банерна реклама. Цей вид реклами є лідером також в мобільній рекламі, займаючи частку 19 %.
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
Луцький священник УПЦ «МП» зробив пропозицію «матушці» в піцерії після 23 років шлюбу
Скільки треба відкладати, щоби купити однокімнатну квартиру в Луцьку
Зарплата, гаражі та авто: що у декларації голови Волиньради Григорія Недопада
На Волинь переїхав завод із виробництва олії з Харківщини (відео)