Інтернет-магазин: швидке збільшення продажів
Диджиталізація суспільства не лишила осторонь й бізнес. Навіть більше, підприємці очолили цей тренд, енергійно та завзято опановуючи онлайн-торгівлю. Це й не дивно, адже клієнти миттєво оцінили можливість вивчати асортимент, вибирати, сплачувати й навіть отримувати товари не залишаючи при цьому затишну оселю та перенесли свій шопінг до онлайну. Але які переваги від інтернет-магазину отримує власне бізнес? Спробуємо розібратися.
Переваги створення інтернет-магазину
Серед “плюсів” такої розробки варто згадати наступні:
-
Зручна адмінпанель. Якісна адмінка сайту максимально спрощує роботу з контентом інтернет-магазину. Завдяки цьому будь-який співробітник легко впорається з впорядкуванням каталогу товарів, додаванням тексту, фото та відео на сайт.
-
Інтеграція з CRM-системою. Впровадження CRM та системи обліку дозволить впорядкувати ліди й не втрачати клієнтів, одночасно автоматизувавши рутинні процеси та зменшивши навантаження на менеджерів.
-
Швидкісне завантаження. В онлайн-торгівлі швидкість вирішує все, тому якщо користувач очікує відкриття сторінки понад 3 секунди, він перейде на сайт конкурентів.
-
Підключення платіжних систем. Інтеграція на сайт будь-якої платіжної системи, що значно спрощує розрахунки як користувачам, так і власне бізнесу.
-
Високий рівень безпеки. Якісний інтернет-магазин дозволяє надійно захистити всі процеси від зламу та кібератак, а також протистоїть загрозам витоків даних.
Одним словом, розробка інтернет магазину дозволяє не лише продавати товари чи послуги, але й розвивати власний бренд, автоматизувати робочі процеси та оптимізувати витрати. Як бачимо, інтернет-магазин дуже зручний, але з чого складається його розробка?
Процес розробки онлайн-магазину
Якщо розповідати про створення інтернет-магазину спрощено, тоді варто згадати такі основні етапи:
-
Визначення цілей майданчика. Як вже згадувалося, окрім безпосередньо продажів, магазин може вирішувати цілу низку завдань, зокрема презентувати товари та послуги, демонструвати їх переваги. покращувати взаємодію з клієнтом.
-
Розробка стратегії. Вивчення запитів споживачів, успішних конкурентів та створення стратегії, яка дозволить вийти на ринок з цікавою та унікальною пропозицією. Саме від цього етапу залежить, “вистрілить” інтернет-магазин чи ні.
-
Створення UX/UI дизайну. Початок технічних робіт зі створення сайту, а саме - розробка користувальницького інтерфейсу та функціоналу. Все це дозволяє створити зручний для користувача інтернет-магазин.
-
FrontEnd та BackEnd розробка. Етап програмування складається з частин: FrontEnd-у та BackEnd-у. І якщо Фронтенд відповідає за візуал та загальну динамічність картинки, то Бекенд формує внутрішню архітектуру та бізнес-логіку парталу.
-
Інтеграція сервісів. Оскільки інтернет-магазин не може існувати без сторонніх сервісів, наступним завданням стає підключення платіжних систем, CRM, аналітики, інтеграції соцмереж тощо.
-
Реліз. Фіналом розробки стає запуск готового продукту, якому передує тестування. Після запуску розробники забезпечують техпідтримку сайту.
Таким чином бізнес отримує готовий до використання інтернет-магазин, а команда розробників – це один кейс успішної розробки цифрового продукту.
Як правильно обрати команду розробки?
Разом з цим не варто забувати, що одна з умов створення успішного інтернет-магазину – правильний вибір команди розробників. Саме від цього залежить, отримаєте ви сайт своєї мрії чи даремно втратите свій час та кошти.
Саме тому варто звертатися до команд професіоналів з досвідом та численними успішними кейсами у галузі розробки. І тут компанія Wezom може похвалитися більш ніж 20 роками роботи на ІТ-ринку та сотнями цифрових розробок різного рівня складності як для України, так і для Європи та США.
Тому, якщо ви маєте ідеї зі створення ідеального інтернет-магазину, звертайтеся до нас, аби ваш бізнес вийшов на новий рівень розвитку.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?