Поділитись:

У Луцьку розбиралися, навіщо бізнесу бути відповідальним

П'ятниця, 03 лютого 2017, 18:00

Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) – це важливий напрям, значно ширший від благодійності, який дозволяє компаніям успішно розвиватися в сучасному бізнес-середовищі.

Особливості соціальної відповідальності бізнесу стало темою зустрічі West CSR Forum-2017, яка відбулася в луцькому Адреналін Сіті 3 лютого.

Своїми знаннями і досвідом з учасниками форуму ділилися представники українських та міжнародних компаній. Зокрема, інвестиційної групи Volwest Group, торгівельної мережі SPAR, "1 + 1 Медіа", компанії "АСТАРТА", мережі заправок ОККО, "Нової пошти", "Ернст енд Янг" тощо.

Організувала форум луцька Бізнес Академія Практичного Менеджменту РМBА.

Голова Ради директорів Volwest Group Віктор Корсак, як справжній науковець, озвучив теоретичні аспекти КСВ><span class=Голова Ради директорів Volwest Group Віктор Корсак, як справжній науковець, озвучив теоретичні аспекти КСВ

"Немає нічого практичнішого, як хороша теорія", – сказав доктор економічних наук, голова Ради директорів Volwest Group Віктор Корсак і заглибився в теоретичні аспекти КСВ.

Він розповів, що таке корпоративна соціальна відповідальність і зауважив, що в Україні її реалізовувати неможливо через систему чинного законодавства. Українському бізнесу залишається тільки економічна і етична відповідальність.

Керівник Центру Керівник Центру "Розвиток КСВ" Марина Саприкіна, яка деякий час модерувала форум

Наступний спікер, керівник Центру "Розвиток КСВ" Марина Саприкіна, порівняла соціальну відповідальність та благодійність.

"Благодійність – це нормально, але КСВ – значно ширше", – заявила вона.

Практично 90 % підприємств перестають давати гроші на благодійність в кризові часи. Якщо ж в компанії прописані програми, то вони в такому випадку скорочуються, але все ж зберігаються.

Марина Саприкіна навела приклад, коли КСВ та благодійність можуть працювати спільно. Компанія IKEA, зокрема, створила в Норвегії інсталяцію приміщення площею 25 метрів квадратних, яке відтворює умови проживання в Сирії. 40 тисяч людей щодня відвідували цю інсталяцію і таким чином вдалося зібрати 22 мільйони євро на підтримку жителів цієї країни.

Ліворуч директор PMBA Тетяна Репницька><span class=Ліворуч директор PMBA Тетяна Репницька

Менеджер з міжнародного розвитку торгівельної мережі SPAR Марчін Плошай розповів про корпорацію, яку він представляє. Вона представлена в 42 країнах і 4 континентах, має більш ніж 12 тисяч магазинів.

Невдовзі президент Форуму відповідального бізнесу Польщі Мірелла Панік за допомогою Skype-зв'язку озвучила деякі механізми КСВ, а також зауважила, що багато менеджерів сьогодні бачать соціальну відповідальність як стратегічний напрямок.

Менеджер з міжнародного розвитку торгівельної мережі SPAR Марчін Плошай презентував свою компанію><span class=Менеджер з міжнародного розвитку торгівельної мережі SPAR Марчін Плошай презентував свою компанію

Президент Форуму відповідального бізнесу Польщі Мірелла Панік  спілкувалася за допомогою Skype><span class=Президент Форуму відповідального бізнесу Польщі Мірелла Панік спілкувалася за допомогою Skype

Директор міжнародних питань організації Foretica Томас Серкович каже, що Уряд Іспанії підтримує КСВ><span class=Директор міжнародних питань організації Foretica Томас Серкович каже, що Уряд Іспанії підтримує КСВ

Директор міжнародних питань організації Foretica Томас Серкович поділився зі слухачами, як корпоративна соціальна відповідальність розвивається в Іспанії. В цій країні Уряд активно підтримує ініціативу КСВ, оскільки поставив собі за мету створити репутацію країни, привабливої для інвестицій.

Він акцентував на питанні, яке ставлять багато представників бізнесу: яка вигода від інвестицій в корпоративну відповідальність.

Як приклад навів компанію UNILEVER, яка вкладає кошти в африканські країни, щоб налагодити там постачання води. Для чого? Аби мати можливість продавати на цій території своє мило.

Томас Серкович розповів, що найбільшим "головним болем" для потужних корпорацій світу є екологічно-соціальні аспекти: вони турбуються про воду, кліматичні зміни, нерівнівсть.

В Норвегії, до прикладу, припинили інвестувати в компанії, які використовували у виробництві вугілля. Це змусило бізнес задуматися над розвитком екологічно чистого виробництва.

Керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності Керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності "1+1 Медіа" Марина Гриценко

Марина Гриценко, керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності "1+1 Медіа" розповіла про підтримку своїх працівників у кризові часи, проекти для допомоги українському населенню.

Представниця "1+1 Медіа" згадала проект "Ті, що вражають". Під час нього, відомі українці відвідували українські міста, в яких зустрічалися з молоддю. Вони розповідали про свої перші кроки до успіху. Більше того, студенти мали можливість особисто поспілкуватися з ними.

Керівниця департаменту з КСВ української агрокомпанії Керівниця департаменту з КСВ української агрокомпанії "АСТАРТА" Світлана Мозгова

Керівниця департаменту з КСВ української агрокомпанії "АСТАРТА", яка працює у 8 областях країни, Світлана Мозгова поділилася досвідом співпраці з регіонами та розповіла про корпоративну соціальну відповідальність в селах.

З її слів, компанія співпрацює із майже з 250 сільськими радами. "АСТАРТА" обрала для себе ключові напрямки допомоги: медицина, освіта, охорона довкілля, розбудова села й інфраструктури.

Аграрна компанія, зокрема, фінансує ремонт сільських шкіл, медичних закладів тощо.

Проте найбільша цінність компанії, переконує пані Світлана, – люди.

"Заберіть від мене станки, залиште людей – я відроджу свій завод. Заберіть від мене людей – я нічого не зможу зробити", – цитує вона засновника автомобільної компанії Ford Генрі Форда.

Учасники форуму упродовж дня дізналися про корпоративну соціальну відповідальність у багатьох аспектах: чи є корисною така практика для підприємств, як налагодити співпрацю між бізнесом, державою та громадськістю тощо.

Надрукувати
мітки:
коментарів