Сайти та соцмережі підприємців мають бути українською, – омбудсмен
Підприємці, які надають послуги через інтернет повинні вести соціальні мережі українською мовою.
Йдеться про онлайн-магазини, інтернет-каталоги тощо, нагадує Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь, – пише УП.Життя.
У 2023 році Служба уповноваженого провела 14 перевірок щодо застосування державної мови у сфері обслуговування споживачів.
В результаті було виявлено 7 порушень.
«Внаслідок заходів реагування Уповноваженого понад 500 інтернет-представництв суб‘єктів господарювання приведено у відповідність до норм», – йдеться в повідомленні.
Підприємці, які надають послуги, використовуючи інтернет-сервіси, як-от Youtube, Telegram, Viber, Instagram, мають вести вебсайти і сторінки українською мовою, наголошує Кремінь.
«Версії інтернет-представництв державною мовою повинні мати не менше за обсягом та змістом інформації, ніж іншомовні версії, та завантажуватись за замовчуванням для користувачів в Україні», – зазначає омбудсмен.
Інтерфейс державною мовою повинні мати й мобільні застосунки. Утім, інформація може дублюватися й іншими мовами.
Кремінь нагадав, що положення щодо використання української мови в інтернеті регулюється статтею 7 Закону України «Про електронну комерцію».
Відповідно до закону, продавець товарів, робіт чи послуг в електронній комерції зобов’язаний забезпечити доступ до інформації про:
- повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи-підприємця;
- місцезнаходження юридичної особи або місце реєстрації та місце фактичного проживання фізичної особи-підприємця.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?