Вчителям рекомендують менше використовувати червоної ручки: як це впливає на учнів
У школі вчителі часто пишуть зауваження чи ставлять оцінки червоною ручкою. Але іноді це може завдати тривожності дитини.
Психологиня пояснила, як колір червоної ручки впливає на школярів, – пише Всеосвіта.
Психологиня Світлана Ройз пояснює, що зошит чи малюнок – це продовження внутрішньої території та простору дитини. Тому те, що туди привноситься "ззовні" (правки або оцінка), часто сприймається дитиною занадто емоційно, іноді як втручання.
Водночас експертка каже, що будь-який розвиток, у тому числі й навчання, відбуваються лише за умови відчуття безпеки і спокою. Тому вчителям варто обережно використовувати червону ручку, щоб не розвинути у дитини схильність до «шкільної тривожності» – страху зробити будь-яку помилку.
«Чим більше вчитель, батьки чи сама дитина фіксуються на помилках, тим більшим стає страх припуститись нової помилки», – додала Ройз.
За її словами, червоний колір сприймається дитиною, як сигнал світлофора «Стоп», як обмеження і вияв авторитарності. Дитині часто складно перейти до нової дії після того, як вона побачить у зошиті червоний напис.
Психотерапевтка вважає, що вчителю краще використовувати два кольори ручки – червоний і зелений. Наприклад, зеленим підкреслювати або виділяти те, що зроблено ідеально, червоним – те, на що треба звернути увагу.
«Важливо, щоб зелених позначок було приблизно вдвічі більше, ніж червоних», – зазначає Ройз.
Вона додає, що шкільний час – це велика частина життя дитини. Там, зокрема формується і самооцінка, а те впливає на те, наскільки дитина сприймає себе успішною та щасливою
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Восьмий рік у своє гніздо в «Цуманській пущі» прилітає рідкісний птах (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
Вийшла з гуртожитку і зникла: на Волині розшукують студентку