МОН планує провести по Україні вимірювання «освітніх розривів»
Міністерство освіти і науки готується до загальнонаціонального вимірювання «освітніх розривів», що виникли на тлі пандемії COVID-19 та повномасштабної війни.
Про це повідомив перший заступник міністра освіти та науки Андрій Вітренко.
За його словами, наразі освітяни розглядають питання освітніх розривів – як вони визначаються та вимірюються. Це необхідно для того, щоб комплексно з'ясувати прогалини у знаннях учнів, щоб компенсувати освітні розриви.
«Ми готуємося до загальнонаціонального вимірювання (навчальних результатів школярів). У нас є освітній розрив між компетенцією, яку має опанувати учень, і між тим, що насправді знає та вміє. Це не освітні втрати, а саме освітні розриви», – наголосив Андрій Вітренко.
Він додав, що, у планах велике комплексне дослідження, під час якого з’ясують «теми, які потрібно підсилити, поглибити».
У МОН уточнили, що планують визначити освітні розриви за два роки пандемії коронавірусу, коли було дистанційне навчання, і за рік повномасштабної війни.
Вітренко додав, що у Києві вже є досвід вимірювання освітніх розривів, відповідне дослідження розробив та провів Департамент освіти КМДА.
Наразі МОН веде перемовини зі Світовим банком щодо фінансування такого дослідження в масштабах країни. Його планують провести протягом цього року.
«Це величезний проєкт, як методологічно великий, так і вартісний. Ми працюємо зі Світовим банком, щоб знайти фінансування на цей проєкт. Але ми в будь-якому разі його реалізуємо», – сказав Андрій Вітренко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: