Назвали найзбитковіші марки авто 2015 року
Наприкінці кожного року страховики оцінюють збитковість своїх портфелів автострахування (каско).
За результатами таких оцінок власникам тих марок авто, які впродовж року, що минає не приносили страховим компаніям великих збитків, Дід Мороз дарує знижки і бонуси, - інформує Економічна правда.
А ось власники найбільш збиткових машин знаходять під новорічною ялинкою більш високі тарифи і менш привабливі умови автострахування.
Страхові компанії постійно стежать за частотою і збитковістю різних марок і моделей автомобілів. Це дозволяє їм формувати вигідні тарифи з автострахування.
"Якщо багаторічна статистика певної марки і моделі авто показує, що збитковість знаходиться на низькому рівні, то страховик може зменшити тариф, що зробить поліс дешевше для автовласника", - пояснює менеджер з комунікацій "PZU в Україні" Олександр Мельничук.
Знижка для таких авто становить 5-10% до тарифу по каско.
"Якщо у водія є збитки за минулий період, то страхова компанія, швидше за все, підвищить тариф по наступним договором каско на 5-20% залежно від розміру шкоди", - говорить директор відділу відшкодувань і автотранспортного страхування, партнер страхового брокера BritMark Андрій Косенков.
Замість підвищення тарифу власникам витратних для страховиків машин можуть запропонувати перейти на менш вигідні умови страхування.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.