M&Mʼs не використовуватиме у рекламі говорючі цукерки через критику змін їхньої зовнішності
Бренд M&Mʼs тимчасово перестане використовувати в рекламних кампаніях фірмових говорючих цукерок. Причина – критика змін у їхньому зовнішньому вигляді протягом року.
Про це бренд повідомив у Twitter, – пише Бабель.
«За останній рік ми внесли деякі зміни в образи наших улюблених говорючих цукерок. Ми не були впевнені, що їх хтось взагалі помітить. І ми напевно не думали, що це рішення підірве інтернет. Але тепер ми розуміємо – навіть взуття цукерки може бути розʼєднувальним. Це останнє, що хотіли M&Mʼs, оскільки ми завжди прагнули обʼєднати людей», – йдеться у заяві M&Mʼs.
Далі замість цукерок буде американська актриса і комік Майя Рудольф.
На початку 2022 року M&Mʼs провели редизайн персонажів (переважно жіночих). Так, наприклад, Зеленій цукерці замінили чоботи на високих підборах на кросівки, у Коричневої цукерки також змінилось взуття – замість туфель на високих підборах вона почала носити взуття з нижчими підборами. Ці зміни називали непрогресивними, а у соціальних мережах вимагали повернути «сексуальну Зелену цукерку».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Восьмий рік у своє гніздо в «Цуманській пущі» прилітає рідкісний птах (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
Вийшла з гуртожитку і зникла: на Волині розшукують студентку