M&Mʼs не використовуватиме у рекламі говорючі цукерки через критику змін їхньої зовнішності

Бренд M&Mʼs тимчасово перестане використовувати в рекламних кампаніях фірмових говорючих цукерок. Причина – критика змін у їхньому зовнішньому вигляді протягом року.
Про це бренд повідомив у Twitter, – пише Бабель.
«За останній рік ми внесли деякі зміни в образи наших улюблених говорючих цукерок. Ми не були впевнені, що їх хтось взагалі помітить. І ми напевно не думали, що це рішення підірве інтернет. Але тепер ми розуміємо – навіть взуття цукерки може бути розʼєднувальним. Це останнє, що хотіли M&Mʼs, оскільки ми завжди прагнули обʼєднати людей», – йдеться у заяві M&Mʼs.
Далі замість цукерок буде американська актриса і комік Майя Рудольф.
На початку 2022 року M&Mʼs провели редизайн персонажів (переважно жіночих). Так, наприклад, Зеленій цукерці замінили чоботи на високих підборах на кросівки, у Коричневої цукерки також змінилось взуття – замість туфель на високих підборах вона почала носити взуття з нижчими підборами. Ці зміни називали непрогресивними, а у соціальних мережах вимагали повернути «сексуальну Зелену цукерку».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

У двох луцьких скверів тепер з'явилися назви
Які зарплати отримують керівники театрів та бібліотек на Волині
Де на Волині вимикатимуть світло 27 січня. ГРАФІК
Близько 125 510 окупантів, 3189 танків і 1947 безпілотників: втрати ворога на 28 січня
Близько 123 860 окупантів, 3175 танків і 2169 артсистем: втрати ворога на 26 січня