Поділитись:

Uber відкликає петицію про скасування нових правил замовлення поїздок у Кенії

Понеділок, 07 листопада 2022, 01:20

Компанія Uber подала заявку на відкликання петиції в Кенії, яка оскаржує нові правила організації поїздок, які обмежують комісію на рівні 18% і вимагають від додатків таксі, які працюють, отримувати ліцензії.

Про це пише сайт новин Волині «Конкурент» з посиланням на Techcrunch.com.

Coulson Harney, юридична фірма, яка представляє інтереси Uber, подала заяву про відкликання, поклавши кінець своєму прагненню скасувати нові правила цифрового обслуговування поїздок.

«Зверніть увагу, що Uber B.V, заявник, подає повідомлення та повністю відкликає свою петицію та заяву про звернення», – йдеться в заяві, яку побачив TechCrunch і яка надійшла через кілька днів після того, як Uber знизив свою комісію з 25% і отримав ліцензію на роботу в Кенії. Естонська компанія Bolt, кенійська компанія Little і руандійська компанія Yego також отримали схвалення на роботу в найбільшій економічній галузі Східної Африки.

Uber підтвердив TechCrunch, що подав заявку на відкликання справи, заявивши, що продовжує тісно співпрацювати з політиками Кенії, щоб допомогти підвищити заробітки водіїв і забезпечити чудову взаємодію з користувачем.

«3 листопада 2022 року компанія Uber подала заявку на відкликання конституційної петиції щодо нових правил транспортної мережі, опублікованих Міністерством транспорту в червні. Отримавши ліцензію на транспортну мережу від Національного управління транспорту та безпеки і врахувавши кілька факторів, ми вважали, що найкращим кроком було б дотримуватись правил, що включає зниження плати за наші послуги з 25% до 18%. %. Ми продовжуватимемо співпрацювати з Національним управлінням транспорту та безпеки щодо впровадження правил», – сказав представник Uber.

Новий закон Міністерства транспорту та інфраструктури Кенії надає Національному управлінню транспорту та безпеки повноваження щодо його дотримання.

«Ми залишаємося відданими Кенії та створенню економічних можливостей для водіїв і забезпеченню покращеної мобільності для пасажирів, як ми робили з моменту нашого запуску на ринку в 2015 році», – сказали в Uber.

Компані Uber подала петицію у вересні цього року, закликаючи високий суд Кенії скасувати нещодавно запроваджені правила, додавши, що деякі розділи є неконституційними, дискримінаційними, перешкоджають іноземним інвестиціям і порушують права компанії та її пасажирів і партнерів.

Компанія Uber протестувала проти рішення Кенії обмежити комісію, що стягується за поїздку, і планує переглянути структуру ціноутворення, заявивши, що це вплине на її прибутки. Вона наполягала на тому, що Кенія є вільним ринком, де компанії, що надають поїздки, мають право укладати комерційні угоди без зовнішнього впливу. Компанія також стверджувала, що нормативні акти були розроблені й опубліковані без дотримання належної процедури та участі громадськості.

Новий закон вимагає, щоб усі платформи були фізично присутні в Кенії, а також отримували ліцензію на роботу. Uber також порушив умову, згідно з якою всі компанії, які займаються послугами поїздок, повинні отримати ліцензію на транспортну мережу від Національного управління транспорту та безпеки для роботи, заявивши, що це не транспортна послуга, а додаток, що пропонує посередницькі послуги.

Зазначається, що ці правила є дискримінаційними, оскільки лише особам з кенійськими персональними ідентифікаційними номерами (PIN) дозволено отримати обов’язкову ліцензію. Компанії з організації поїздок у Кенії, включно з Bolt та Little, також зобов’язані надавати дані водіїв і пасажирів на вимогу влади. У Uber заявили, що це буде порушенням нового Закону про захист даних.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 
Надрукувати
мітки:
коментарів