Поділитись:

Facebook розширює налаштування профілю в професійному режимі для авторів всього світу

П'ятниця, 04 листопада 2022, 03:45
Facebook розширює налаштування профілю в професійному режимі для авторів всього світу

Компанія Meta оголосила про глобальне розширення можливостей налаштування професійного режиму профілю в Facebook для всіх авторів. Професійний режим призначений для авторів, які хочуть монетизувати свої підписки в соціальній мережі. Facebook почав тестувати професійний режим з обраними авторами в грудні 2021 року і тепер пропонує його всім бажаючим на своїй платформі.

Про це пише сайт новин Луцька та Волині «Конкурент» з посиланням на TechCrunch.com.

Професійний режим дещо схожий на режим особистої сторінки в тому сенсі, що авторам надається окремий профіль в соціальній мережі. У своєму блозі Facebook заявив, що розглядає професійний режим як спосіб «створити коло читачів, заробляти гроші на різних програмах монетизації та спілкуватися зі своєю аудиторією більш значущими способами».

Налаштування профілю дають авторам доступ до функцій монетизації та інструментів аналітики, таких як бонусна програма Facebook Reels Play, яка дозволяє заробляти гроші за відео, якими ви ділитеся. Професійний режим також надає відповідним авторам доступ до програми Stars, яка дозволяє заробляти гроші безпосередньо від підписників, в прямому ефірі та відео за запитом.

Також буде запущена відеореклама In-Stream, що дасть їм можливість заробляти гроші, вмикаючи рекламу до, під час або після довгих відео на вимогу на Facebook. Компанія також тестує рекламу на Facebook Reels у професійному режимі з обраною групою авторів по всьому світу. Компанія заявляє, що формат реклами інтегрується у відео, розміщуючи рекламу безпосередньо на відео, або ж між циклічними відео.

Автори в професійному режимі також отримують доступ до підписок, що дає можливість ділитися контентом, доступним лише для користувачів з платною
підпискою. Хоча, підписки все ще перебувають на стадії тестування.

«Професійний режим дозволяє створювати велику аудиторію підписників, залишаючись при цьому на зв'язку з друзями та сім'єю зі свого особистого профілю Facebook. Публікуючи контент, ви отримаєте доступ до функцій, які допоможуть вам залучити нових підписників», – йдеться в повідомленні компанії в блозі. 

Meta інвестує в свою базу користувачів, оскільки бачить потенціал у доходах, які надходять від підписок авторів. Оскільки Meta продовжує будувати метапростір, їй знадобиться підтримка авторів, тому не дивно, що вона прагне розширити свої пропозиції.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Надрукувати
мітки:
коментарів