Поділитись:

Міст у Мордор: тріумф і катастрофа орків у Керчі

Субота, 08 жовтня 2022, 15:42

Керченський або ж Кримський міст став символом вторгнення росії на територію України, а початок його будівництва – частиною підготовки до війни. Війна з росією, яка триває вже 8 років, розпочалася з Криму і повинна Кримом закінчитися. До ранку 8 жовтня здавалось, що це станеться ще не скоро. Але один вибух зруйнував не лише конструкції орківського мосту, а й брехливу пропаганду про те, що він недосяжний для будь-яких загроз.

Журналісти сайту новин Луцька і Волині «Конкурент» нагадують історію будівництва і знищення мосту, яким намагалися з'єднати європейську Україну та відсталу і дику рашу-орду. 

Міст через «Рубікон»: як починалася «Третя світова»

У центрі Києва вже мітингували сотні тисяч людей проти проросійського курсу Віктора Януковича, а на Банковій вперто продовжували домовлятися з росією про подальшу співпрацю. Так 17 грудня 2013 в москві підписали угоду між урядом росії й Кабінетом Міністрів України про спільні дії з організації будівництва транспортного переходу через Керченську протоку.

Янукович ще був в Україні, в той час, як орки вже чеканили медальки «За асвабаждєніє Крима», датовані 20 лютого 2014 року. Вже 23 лютого у Севастополі відбувся проросійський мітинг. З 385 тисяч жителів міста відкрито росію на мітингу підтримали лише 20 тисяч. Мітингарі заявили про відмову платити податки Києву. Півострів вже був нашпигований російською агентурою, а у містах і околицях почали з'являтися блокпости.

Зєльониє чєловєчкіЗєльониє чєловєчкі
 

На противагу цьому 25 лютого проукраїнські активісти провели свій мітинг і зірвали плани кримського парламенту щодо розгляду питання про «політичне майбутнє Криму».

У відповідь на це 27 лютого російські «зелені чоловічки» захопили приміщення парламенту Автономної Республіки Крим, перейшовши «Рубікон». Це був перший крок до великої війни, яку вже іноді називають «Третьою світовою».

По всьому півострову російські спецпризначенці почали блокувати військові частини, захопили аеропорт «Бельбек», зупинили Керченську переправу, у відставку відправили прем'єр-міністра Криму Анатолія Могильова. Тож з 27 лютого Україна втратила контроль над півостровом, ця дата фактичної анексії Криму визнана Європейським судом з прав людини.

Вже 1 березня самопроголошений ватажок кримських сепаратистів Аксьонов звернувся по допомогу до путіна. В той же день держдума дала дозвіл диктатору на введення військ на території Криму, хоча, на той час вони там вже й так були. Після цього по всьому півострову росіяни почали захоплювати адміністративні приміщення та стратегічні об'єкти.

А вже 16 березня у Криму відбувся так званий «референдум», за результатами якого 18 березня держдума ухвалила рішення  про приєднання українського півострова до росії. 

Оскільки сполучення суходолом із захопленою територією в мокшанської імперії не було – влітку 2014 року взялися за будівництво моста і оголосили тендер, у якому особливо ніхто участі брати й не хотів, побоюючись санкцій. Зголосилась фірма з Якутії, але й та не відповідала вимогам замовника. Зрештою, за будівництво Керченського мосту взявся ТОВ «Стройгазмонтаж» російського олігарха Аркадія Ротенберга, друга путіна.

У лютому 2016 року почалося будівництво самого мосту. Експерти попереджали, що течія у протоці занадто сильна, а дно – замулене. Тому навряд вдасться встановити надійні опори. Та орки продовжували впевнено і тупо забивати сваї.

 

У липні 2016 року на будівництві мостового переходу залучили студентські будівельні загони. На будівництві перебували студенти будівельних навчальних закладів у рамках проходження практики.

У квітні 2017 контракт на будівництво залізничних підходів до Керченського мосту за 16,9 мільярда рублів уклали компанії «Росжелдор» і ТОВ «Стройгазмонтаж».

На момент пуску першої черги Керченського мосту у травні 2018 року він коштував приблизно $4 мільярдів.

На думку російського економіста Андрія Ілларіонова, конфігурацію та основні параметри моста було навмисне спроєктовано таким чином, щоб створювати максимальні перешкоди свободі судноплавства в Керченській протоці та Азовському морі. Ширина і висота основного прольоту істотно нижче таких же мостів, побудованих у світі в останні десятиліття, включаючи інші мости, зведені на території росії. Це дозволяє обмежити розмір суден, які могли б заходити в українські порти Азовського моря, а також значною мірою спрощує можливість для ФСБ повністю контролювати та в будь-який час перекривати прохід.

Автомобільний міст штучно занижений, щоб невеликі судна не могли пройти під його опорами, і також повинні були йти через основний прохід. Таким чином, ФСБ отримує повний контроль над входом в Азовське море, може в будь-який зручний для себе момент закривати його, як у випадку з інцидентом 25 листопада 2018 року, може використовувати ці можливості для гальмування розвитку економіки східної України.

 

Крим скидає рабського ошийника: чи буде удар у відповідь

Міст через Керч відіграв ще одну важливу роль для Мордору. Через нього у Крим у лютому 2022 року залізницею завозили мобілізованих з ОРДЛО. Зокрема, з розповідей полонених відомо, що цілий ешелон вирушив з Іловайська Донецької області, пройшов територією росії до Керчі, перетнув міст і опинився в Криму. Після чого мобілізованих мешканців «ЛДНР» кинули, наче гарматне м'ясо, на прорив оборони на Херсонському напрямку. 

Надалі міст відігравав важливе логістичне значення, лишаючись єдиною артерією постачання орків і зв'язком з «великою землею», допоки їм не вдалося взяти контроль над територією Маріуполя, зрівнявши місто з землею. Лише завдяки цьому їм вдалося встановити сухопутний зв'язок України з Мордором, але через постійні активні бойові дії він лишався ненадійним. Тож міст у Криму зберігав своє важливе стратегічне значення.

Тому 21 квітня 2022 року секретар РНБО Олексій Данілов заявив, що ЗСУ можуть знищити Керченський міст, який російська сторона використовувала для підкріплення своїх військових. Данілов зазначив що ЗСУ зроблять це, «якщо буде можливість». У відповідь, заступник голови совєта безопасності рф мєдведєв погрожував ударом у відповідь.

Ввечері,18 серпня 2022 року, біля Керченського мосту в окупованому Криму вперше пролунали вибухи. Окупаційна «влада» заявила, що «загрози для мосту немає». У самій Керчі оголошувалася повітряна тривога.

І нарешті 8 жовтня 2022 року, о 06:05, трапився вибух на залізничній гілці моста. Окупаційна «влада» Криму повідомила, що спалахнула цистерна з пальним у хвості вантажного поїзда. Судноплавні арки нібито не пошкоджені.

Однак, численні фото та відео з місця події говорять про те, що пошкодження мосту серйозні. Він закритий і про дату відкриття нічого не повідомляється. У ЗМІ поширилася інформація, що за вибухом може стояти Служба безпеки України. У кремлі відповіли стримано, створивши комісію для розслідування інциденту. Очевидно, що вождь Мордору намагатиметься заперечити причетність України до вибуху, адже це розвінчає попередню пропаганду про «неприступність» мосту.

Після таких інцидентів окупанти на півострові вже не зможуть почуватися там «душевна і па дамашнєму», паніка буде лише наростати, а покинути Крим тепер можна тільки територією материкової України або уплав. До слова, паромних переправ у Керчі вже немає. Пропагандисти пригнічені й не знають, що брехати далі, вони в очікуванні на грізні заяви кремля, а таких, схоже, все ж не буде.

Безславний кінець гордості російської інженерної думки стане початком кінця рашизму. Все почалось з Криму, Кримом закінчиться.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
06 грудня 2022
05 грудня 2022
02 грудня 2022
30 листопада 2022
29 листопада 2022
16 листопада 2022
15 листопада 2022
11 листопада 2022
07 листопада 2022
05 листопада 2022
04 листопада 2022
03 листопада 2022