Поділитись:

Що думають про запропонований логотип діячі культури і туризму

Четвер, 15 грудня 2016, 16:00
Що думають про запропонований логотип діячі культури і туризму

Представники туризму і культури розкритикували логотип Луцька, який запропонував спеціаліст з маркетингу та реклами, начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук.

Своїми зауваженнями щодо запропонованого бренда фахівці поділилися з Конкурентом.

Павло Рудецький, директор Луцького державного історико-культурного заповідника:

Павло Рудецький Павло Рудецький

Такі речі треба виставляти на комісію фахівців. У нас є геральдисти, історики, науковці, і логотип Луцька має обговорюватися ними. Це придумано якимсь одним дядьком, який вважає себе спеціалістом. А продумувати треба все: ідею, проблематику, емблеми, кольори. Я теж можу сісти і намалювати логотип міста Луцька. І скажу, що він правильний. Якщо це логотип міста, то Луцьк не може бути впізнаваний лише через замок. Чому ми завжди кажемо, що в Європі дуже гарні логотипи? Бо це є або обриси міста, або якась символіка – те, що об'єднує історію і сучасність.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ЩО ГОВОРЯТЬ ПРО НОВИЙ ЛОГОТИП ЛУЦЬКА В СОЦМЕРЕЖАХ

Валерій Корбус, комерційний директор туристичної компанії "Мега Трейд":

Він мені категорично не подобається. Він виглядає таким, до якого побоїшся доторкнутися, до якого можна порізати руку. Він відштовхує. Цього бути категорично не повинно. Логотип повинен приваблювати. Я не бачу там жодного творчого підходу, просто схематично відображено Луцький замок – і все. Таке враження, що в нас більше нічого немає. Сучасний логотип в будь-якому випадку кращий, ніж той, який запропонували. Не можу сказати, що він мені подобається, але він приємний. Треба залучити фахівців, людей, які реально цим займаються, а не тих, хто просто захотів і зробив.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ЩО ДУМАЮТЬ ПРО ЗАПРОПОНОВАНИЙ ЛОГОТИП ЛУЦЬКА ХУДОЖНИКИ МІСТА

Надрукувати
мітки:
коментарів