Поділитись:

Маркетолог пояснив, чому потрібно змінити логотип Луцька

Середа, 14 грудня 2016, 12:00

Місцевий спеціаліст з маркетингу та реклами, начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук закликає лучан оновити логотип міста.

Нагадаємо: версію концепції нового бренда Луцька презентували вчора, 13 грудня.

"У сучасному інфопросторі конкурують не тільки компанії і продукти, але між собою борються міста та території. Населені пункти стають брендами. А будь-який успішний бренд має свій впізнаваний образ, відмінності від конкурентів, свою філософію, упаковку, стиль, позиціонування, унікальну торгову пропозицію... Це усе елементи брендингу", – написав Микола Жичук у Facebook.

З його слів, бренд міста має позиціонувати його, тобто візуальною мовою показувати цінність і унікальність для цільової аудиторії, а сучасний бренд у вигляді ключа з позиціонуванням "Приємне відкриття" є розпливчастим і не несе чітких меседжів.

Після аналізу брендів інших міст України у Жичука з'явилася ідея репозиціонування бренда міста Луцька.

"Ідея бренда полягає в тому, що Луцьк – це політичний, економічний, культурний та туристичний центр Волині. Місто з'їзду європейських монархів. Слова з нашого неофіційного гімну від гурту "Чорні Черешні": Волинь – СТО лісів, СТО доріг, СТО озер, КОРОНОВАНА щедра земля, від Данила Короля", Галицько-Волинське князівство. Шрифтова композиція напису, зберігаючи традиції, повторює написання шрифту, що використовується у написах "Луцьк" при в'їзді в місто. Таким чином створюється не просто бренд на "пустому місці", а використовуються сучасні асоціації та контексти. Кольорове рішення, з одного боку, відносить нас до традиції іконного розпису, а з іншого – відсилає до специфічного кольору автомобільних вказівників пам'яток та визначних місць. В перекладі при використанні латиницею бренд Луцька не втрачає основного значення та ефективно працюватиме з такою цільовою аудиторією, як іноземці, особливо інвестори. LUTSK – CAPITAL OF VOLYN! Луцьк – столиця Волині, Луцьк – її капітал!" – розповів він про новий логотип.

Ознайомитися з демонстраційною версія брендбуку

У брендбук Луцька також увійшли карта історичної Волині, логістичне розташування, що показує відстані до найбільших транспортних хабів.

"Сама топографія підказує, що Волинь починається перед Новоградом-Волинським та закінчується за Володимиром-Волинським, охоплює Волинську, Рівненську, частину Тернопільської, Хмельницької, Житомирської областей. А Луцьк є справжньою столицею цього регіону", – йдеться у повідомленні.

У брендбуці показали основні елементи, які увійшли у концепцію бренда Луцька: корона, замок та мальтійський хрест. Також підготували інфографіку, яка може використовуватися в інформаційно-маркетингових матеріалах про місто, розробили елементи-айдентики сувенірної продукції, використання рапорту з елементами фірмового стилю в внутрішній та зовнішній рекламі.

У брендбуці є і цитати про Луцьк.

Зі слів Жичука, нове позиціонування бренда уже отримало схвальні оцінки експертів. Тому спеціаліст з реклами запрошує підтримати ідею ребрендінгу. Для цього він зареєстрував відповідну петицію.

Надрукувати
мітки:
коментарів