Поділитись:

Нацбанк України отримав першу премію "HR-бренд 2016"

Понеділок, 12 грудня 2016, 11:17

Національний банк України посів перше місце в премії "HR-бренд 2016" в номінації "Україна".

Регулятор брав участь у конкурсі з кейсом "ПЕРСОНАЛьна трансформація НБУ", який описував внутрішню трансформацію центробанку крізь призму змін в роботі HR-підрозділу та функції управління персоналом, – інформує прес-служба Нацбанку.

"Сьогодні Національний банк задає стандарти та навіть тренди реформування державного управління. При цьому будь-які зміни починаються із кожного з нас. Саме тому до нашої внутрішньої трансформації залучені працівники різних підрозділів, кожен з яких здійснює вагомий внесок у спільну справу – розбудову нового центробанку країни. Такий підхід робить максимально прозорими внутрішні процеси, створює додаткову цінність "продуктів", який ми отримуємо на виході, та підвищує залученість працівників", – зазначила директор департаменту персоналу НБУ Ольга Прохоренко.

Трансформація управління персоналом в НБУ з 2014 року і до сьогодні охопила такі ключові етапи, як:

  • організаційні зміни департаменту персоналу та всього Національного банку, у результаті яких було зменшено кількість рівнів управління, підвищено ефективність та впорядковано процеси;
  • впровадження системного підходу до управління персоналом – від Performance Management System, реформування системи навчання персоналу, започаткування програм наставництва до нових підходів формування та розвитку кадрового резерву;
  • розвиток корпоративної культури та системи внутрішніх комунікацій у Національного банку – як один з основних векторів підвищення ефективності та інституційної спроможності центробанку.

ДОВІДКА:

HR-бренд – незалежна щорічна премія за найбільш успішну роботу над репутацією компанії як роботодавця. Цього року премія вручалася у чотирьох номінаціях.

У номінації "Україна" змагалися понад десять високопрофесійних кейсів провідних вітчизняних компаній. Журі премії, до якого увійшли відомі експерти в сфері HR, кадрового консалтингу, бізнесу та побудови брендів, оцінювало актуальність та значимість проекту для галузі і ринку в цілому, сучасність методів його реалізації та ефективність впровадження.

Надрукувати
мітки:
коментарів
04 липня 2020
03 липня 2020
01 липня 2020
21 червня 2020
14 червня 2020
13 червня 2020
11 червня 2020
10 травня 2020
30 квітня 2020
24 березня 2020
15 березня 2020
13 березня 2020
27 січня 2020
26 січня 2020