Пояснили, чому погіршилася якість зв'язку "Київстар"
Якість мобільного зв'язку може погіршуватися через сильне навантаження на мережі після швидкого зростання користування 3G/4G інтернетом.
Про це розповів виконувач обов'язків президента "Київстар" Олександр Комаров в інтерв′ю виданню "Новое время".
"По-перше, якість для нас – це святе. По-друге, якість – дуже суб'єктивне поняття. Навряд чи абонент вимірює 100 показників мережі – він і не повинен, це ми робимо, причому як на мережі, так і на рівні абонента", – зазначив Комаров.
"Ми дивимося на клієнтську якість зокрема і за інтегральним показником NPS (Net Promoter Score). У нас NPS за результатами 2017 року – 25: це дуже хороший показник", – додав він.
Зі слів керівника "Київстар", основна причина, чому погіршився зв′язок, – це обмін операторами своїми частотами.
"У межах запуску 4G оператори обмінюються частотами і переналаштовують свої станції. Коли ми говоримо про технології 3G, то спектр частот, який ви віддаєте на неї, абсолютно впливає на радіус дії цієї мережі. Завантаження впливає на радіус дії", – пояснив він.
"Все банально: в 3G чим вище навантаження, тим менший радіус обслуговування. І далі у вас виходить запуск безліміту як відповідь на конкурентні дії або необхідність перебувати в ринку. У вас зростає споживання: у Київстар – 140 % зростання споживання data (даних, – ред)", – заявив Комаров.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: КИЇВСТАР ТА VODAFONE ЗМІНИЛИ ПРАВИЛА ТАРИФІКАЦІЇ
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
«М'ясний хутір» бізнесмена Дмитрука з Луцька можуть продати за 14 млн євро
Страсна п'ятниця: що категорично сьогодні не можна робити
«Місто, як на долоні»: де у Луцьку снідали Танька та Володька з VIP Тернопіль (відео)
У Луцьку показали «дуже якісний» ремонт вулиці Захисників України (Гордіюк)