Поділитись:

Міносвіти змінило систему оцінювання першокласників

Вівторок, 28 серпня 2018, 12:30
Міносвіти змінило систему оцінювання першокласників

Міністерство освіти і науки запровадило свідоцтво досягнень для оцінювання учнів 1-х класів.

Про це йдеться у наказі № 924 від 20 серпня.

Відповідно до наказу, "оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів у першому класі має формувальний характер, здійснюється вербально, на суб'єктних засадах, що передбачає активне залучення учнів до самоконтролю і самооцінювання".

Алгоритм діяльності вчителя під час організації формувального оцінювання:

  • Формулювання об'єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей.
  • Ознайомлення учнів з критеріями оцінювання.
  • Забезпечення активної участі учнів у процесі оцінювання.
  • Забезпечення можливості й уміння учнів аналізувати власну діяльність (рефлексія).
  • Корегування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.

Учителі, які викладатимуть навчальні предмети у початковій школі, будуть давати характеристику предметних компетентностей учня за 4-рівневою системою:

  • має значні успіхи;
  • демонструє помітний прогрес;
  • досягає результату з допомогою вчителя;
  • ще потребує уваги і допомоги у вивченні того чи іншого предмета.

Запропонований зразок свідоцтва досягнень складається з 2-ох частин: перша частина – характеристика особистих досягнень учнів, заповнюється у жовтні, як проміжний, та у травні, як підсумковий звіт, з метою фіксування навчального поступу, у якому оцінюється активність дитини, самостійна робота на уроці, співпраця з іншими учнями тощо.

У першому класі оцінювання має описовий характер як рівня навчання, старанності та соціальної поведінки, так і предметів та освітнього процесу в цілому, але не результату.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА" ІСНУЄ ТІЛЬКИ НА СЛОВАХ ГРИНЕВИЧ: ІСТОРІЯ ВОЛИНІ

Надрукувати
мітки:
коментарів