Поділитись:

"Наш Край" – у лідерах серед вітчизняних рітейлерів за кількістю торгових точок

Вівторок, 15 грудня 2015, 16:50

Луцька мережа супермаркетів "Наш Край" потрапила в трійку лідерів вітчизняних рітейлерів за кількістю торгових точок.

Перші два місця прогнозовано зайняли всеукраїнські мережі "АТБ" та "Фоззі груп". На сьогоднішній день їх мережі налічують 757 і 508 торгових точок відповідно, – інформує видання "abcnews". За словами начальника відділу зв'язків з громадськістю корпорації "АТБ" Анни Лічман, цьогоріч вони відкрили 43 точки.

Луцька мережа "Наш край" за темпами розвитку вийшла на третє місце, зумівши відкрити 25 торгових точок, і збільшила таким чином їх загальну кількість до 188 одиниць.

Експерти також відзначають, що за 9 місяців 2015 року об'єм роздрібного товарообороту зменшився на 23% – до 828,7 мільярдів гривень (порівняно з аналогічним періодом 2014-го року). Причиною називають збідніння населення.

Ця тенденція вже відобразилась на активності продуктового рітейлу.

"У цьому році мережі поставлять своєрідний антирекорд за кількістю нових торгових точок. Якщо, наприклад, в 2013 році вони відкрили 451 магазин, а в 2014 році – 397, то з початку нинішнього року – лише 242", – повідомив директор компанії GT Partners Ігор Гугля.

Ще однією тенденцією української роздрібної торгівлі став динамічний розвиток такого формату як "магазин біля дому". Саме невеликі торгові точки (до 400 квадратних метрів) зайняли 62% у структурі всіх нових магазинів. Ігор Гугля пояснює цей факт тим, по-перше, широким вибором вільних площадок компактного розміру, по-друге, швидкою окупністю таких об'єктів (близько 2 років).

За свідченнями Генерального директора Української асоціації постачальників торгових мереж Олексія Дорошенка, зараз у моді не лише "магазини біля дому", а й максимально спеціалізовані торгові точки: молочні, м'ясні, овочеві.

Якщо раніше саме крупні мережі могли похизуватися найнижчими розцінками, то зараз усе частіше продукція дешевша у невеликих спеціалізованих магазинах, котрі працюють напряму з виробниками і акуратно з ними розраховуються, за що отримують знижки.

Надрукувати
мітки:
коментарів